Proje hakkında
Bu proje ile birinci sınıfları hedefliyoruz (6-7 yaş). Çocukları kodlama ve STEM temelli etkinliklerle okuma ve yazma öğrenme sürecini zenginleştirmeyi planlıyoruz. Kodlama ve STEM'i birinci sınıf müfredatına entegre eden ders planları geliştireceğiz. Proje boyunca öğrencilerimizin teknolojiyi geliştiren ve analitik ve algoritmik bir şekilde düşünen yetişkinler haline gelmelerine yardımcı olmaya çalışacağız.
Hedeflerimiz:
Öğrencilerimiz,
gelecekte yaşamımızda önemli bir rol oynayacak olan algoritmik düşünme ve kodlama becerisini kazanacaklar.
STEM yaklaşımı ile seviyelerine göre farklı dersler arasında ilişki kurarak problem çözme, esnek düşünme, farklı alanlardaki bilgilerin sentezi becerisini kazanabilecektir.
teknolojiyi kullanan ve üreten bireyler olacak, sadece okuma ve yazma sürecinde teknolojiyi kullanarak tüketmekle kalmayacak.
Öğrencilerimiz,
gelecekte yaşamımızda önemli bir rol oynayacak olan algoritmik düşünme ve kodlama becerisini kazanacaklar.
STEM yaklaşımı ile seviyelerine göre farklı dersler arasında ilişki kurarak problem çözme, esnek düşünme, farklı alanlardaki bilgilerin sentezi becerisini kazanabilecektir.
teknolojiyi kullanan ve üreten bireyler olacak, sadece okuma ve yazma sürecinde teknolojiyi kullanarak tüketmekle kalmayacak.
-Bir facebook grubu ve bir blog oluşturmak -Bazı
web platformlarında bazı dersleri almak -TEPEM'i araştırmak
ve kodlamak -TEMEM
yaklaşımıyla ilgili çevrimiçi bilgileri değiştirmek
-Temel sınıf müfredatını incelemek ve STEM yaklaşımı ile bütünleştirilebilecek konuları belirlemek
- Poster ve logo hazırlamak
- STEM uygulamaları için materyal sağlamak -
Okullar ve öğrenciler tanıtmak -
Projenin sunumunu yapmak ve proje ile ilgili ön test uygulayarak öğrencilerin velilerine sunmak
- Belirlenen başarıları STEM yaklaşımına uygun hale getirmek ve kodlama etkinlikleriyle zenginleştirme ve etkinlikler için bazı Web 2.0 araçlarını kullanma
-Proje ortaklarının sınıf seviyelerine göre değişiklik yapabilecekleri çerçeve planlar oluşturmak
-Proje sırasında proje değerlendirmesi için aylık web semineri düzenlemek -Bu
web sayfalarında ve
twinspace'de ortak ürünleri paylaşmak-Ebeveynlere post-test uygulamak ve projenin öğrenciler ve velilerle değerlendirilmesi
-Haziran ayında projenin değerlendirilmesi
web platformlarında bazı dersleri almak -TEPEM'i araştırmak
ve kodlamak -TEMEM
yaklaşımıyla ilgili çevrimiçi bilgileri değiştirmek
-Temel sınıf müfredatını incelemek ve STEM yaklaşımı ile bütünleştirilebilecek konuları belirlemek
- Poster ve logo hazırlamak
- STEM uygulamaları için materyal sağlamak -
Okullar ve öğrenciler tanıtmak -
Projenin sunumunu yapmak ve proje ile ilgili ön test uygulayarak öğrencilerin velilerine sunmak
- Belirlenen başarıları STEM yaklaşımına uygun hale getirmek ve kodlama etkinlikleriyle zenginleştirme ve etkinlikler için bazı Web 2.0 araçlarını kullanma
-Proje ortaklarının sınıf seviyelerine göre değişiklik yapabilecekleri çerçeve planlar oluşturmak
-Proje sırasında proje değerlendirmesi için aylık web semineri düzenlemek -Bu
web sayfalarında ve
twinspace'de ortak ürünleri paylaşmak-Ebeveynlere post-test uygulamak ve projenin öğrenciler ve velilerle değerlendirilmesi
-Haziran ayında projenin değerlendirilmesi
BEKLENEN SONUÇLAR:
Bu projenin sonunda öğrencilerimiz
geleneksel yöntemlerden uzaklaşarak okuma ve yazma becerisini daha verimli ve eğlenceli bir şekilde öğreneceklerdir .
- bilgi alışverişi yaparak iletişim becerilerini geliştirmek.
- Farklı ortamlardaki öğrencilerle iletişim kurarak ortaklaşa çalışmaları yürütmek.
-Gain algoritmik düşünme becerileri.
Farklı yöntemlerle kendilerini ifade etmenin yollarını keşfetme.
- Tüketiciyi değil, teknolojiyi üreten bireyler.
-gain kodlama becerileri. - bilgileri sentezleme yeteneğine sahip olmak. - Esnek düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirir.
Bu projenin sonunda öğrencilerimiz
geleneksel yöntemlerden uzaklaşarak okuma ve yazma becerisini daha verimli ve eğlenceli bir şekilde öğreneceklerdir .
- bilgi alışverişi yaparak iletişim becerilerini geliştirmek.
- Farklı ortamlardaki öğrencilerle iletişim kurarak ortaklaşa çalışmaları yürütmek.
-Gain algoritmik düşünme becerileri.
Farklı yöntemlerle kendilerini ifade etmenin yollarını keşfetme.
- Tüketiciyi değil, teknolojiyi üreten bireyler.
-gain kodlama becerileri. - bilgileri sentezleme yeteneğine sahip olmak. - Esnek düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirir.
Logo Çalışmamız
Poster Çalışmamız
Panomuz
EBA haberlerim
Mersin Ziraat Odası İlkokulu
Proje webinarlarımız
Facebook Grubumuz
Proje öğrenci değerlendirmesi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder