Nesrin Özbaba Uluğ

PROJEMİZ

PROJE PLANIMIZ

TANIŞMA SAYFAMIZ

OKULUMUZ




PROJE TAKIMIMIZ



Okulumuzun Adres Bilgisi: Feriköy Necdet Kotil İlkokulu
Paşa mah Kahramanbey sok No 2 Şişli/İSTANBUL







PROJE ÖN HAZIRLIK SAYFAMIZ

STEM HAKKINDA BİLGİ PAYLAŞIMI SAYFAMIZ

İŞBİRLİKÇİ ÇALIŞMALAR SAYFAMIZ

SLOGAN SAYFAMIZ

Proje Sloganımız



Slogan Önerilerimiz


SLOGAN OYLAMA LİNKİMİZ



Oylama Sonuçlarımız





LOGO SAYFAMIZ

Proje Logomuz


Logo Çalışmalarımız



 Logo oyları kullanımı


LOGO OYLAMA LİNKİMİZ

Logo Oylama Sonucumuz



POSTER SAYFAMIZ

Proje Posterimiz


POSTER OYLAMA LİNKİMİZ

Poster Oylama Sonucumuz



Sınıf Panomuz

İşbirlikçi Çalışmamız / Alfabe Şarkısı

ŞARKIYI BELİRLEME ANKETİMİZ

OY KULLANAN ÖĞRENCİLERİMİZ DÜŞÜNCELERİ

GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ SAYFAMIZ

5 Şubat Güvenli İnternet Günü Etkinliğimiz





PROJE FİNAL ÜRÜNÜ SAYFAMIZ

PROJE FİNAL ÜRÜNÜMÜZ / PROJE PLANLARI E-BOOK


OKUL WEB SAYFAMIZDA YIL SONU HABERİMİZ

WHATSAPP BAĞLANTI LİNKİMİZ


WEBINARLARIMIZIN SAYFASI

Webinarlarımızın listesi




FACEBOOK SAYFAMIZ

FACEBOOK GRUP LİNKİMİZ

BLOG SAYFAMIZ

PROJE BLOG SAYFAM

TWITTER SAYFAMIZ

TWITTER LİNKİMİZ

KİŞİSEL BLOGLAR SAYFASI

EBA HABERLERİMİZ SAYFASI

PROJE EBA HABERİM 1

PROJE EBA HABERİM 2

PROJE EBA HABERİM 3

PROJE EBA HABERİM 4


INSTAGRAM SAYFAMIZ

INSTAGRAM LİNKİMİZ

UYUM HAFTASI ÇALIŞMALARI SAYFAMIZ

PROJE DEĞERLENDİRMELERİ SAYFAMIZ

VELİ ÖN TEST VE DEĞERLENDİRME SAYFAMIZ

VELİ ÖN TEST SORU VE YANITLARI

VELİ ÖN TEST VERİ GÖRÜNTÜLEME LİNKİ

VELİ SON TEST VE DEĞERLENDİRME SAYFAMIZ

VELİ SON TEST SORU VE YANITLARIMIZ

VELİ SON TEST VERİ GÖRÜNTÜLEME LİNKİ

VELİ ANKETLERİMİZİN DEĞERLENDİRİLMESİ SAYFAMIZ

VELİ ANKETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
I’m Learning Reading and Writing with STEM and Coding projesinde uyguladığımız STEM yaklaşımı ve kodlama etkinlikleri ile ilgili velilerimizin; sahip olduğu bilgiler, uygulanacak yöntemlerin öğrenmeye etkisi konusundaki görüşlerini almak için 11 maddeden oluşan bir ön test uygulamıştık. Proje sonunda aynı sorular son test olarak uygulanmıştır. Uygulanan testte; 3 madde kişisel bilgilere, 4 madde STEM yaklaşımına, 4 madde de kodlama etkinlikleri yönelik hazırlanmıştır Her iki test sonucu değerlendirildiğinde; katılımcıların STEM konusunda farkındalıklarının anlamlı oranlarda arttığı gözlenmiştir.
Ön teste 292 kişi, son teste 247 kişi katılmıştır.
             Velilerin, STEM felsefesiyle öğrenen çocukların problem çözme yeteneklerinin, iletişim becerilerinin, ve farklı alanlardaki bilgileri sentezleme becerilerinin geliştiğine, Stem eğitimi ile çocukların üst düzey bilişsel düşünme becerisi kazandıklarına, kodlama etkinlikleri ile karşılaşan çocuklarda dikkatinin, algoritmik düşünme becerilerinin, geliştiğine, karşısına çıkan problemleri hangi sırayla çözmesi gerektiğini bilerek ona göre davranış sergilediğine, bildiği çözüm yollarını farklı alanlara transfer edebildiğini söylemişlerdir.

Her iki test sonucu değerlendirildiğinde; katılımcıların STEM konusunda farkındalıklarının anlamlı oranlarda arttığı gözlenmiştir.


ÖĞRENCİLERİMİZİN DEĞERLENDİRMELERİ SAYFAMIZ

Öğrencilerimin Değerlendirmeleri




ORTAKLARIMIZIN DEĞERLENDİRMELERİ SAYFAMIZ


Ben derim ki: Kurucu ortak olduğum ilk projem, yapmaya çok heves ettiğim bir projeydi. Müfredata uygun stem planları yazmak stem konusunda bir şeyler öğrenmeye başladığım andan itibaren aklımda dönüp duran bir düşünceydi. Ayşegül öğretmenimin kodlama ile ilgili proje yapma fikri ile birleşen düşüncem bugünlere geldi. Plan yazmanın ne kadar zorlu ama keyifli bir süreç olduğunu tüm hücrelerime kadar hissettim. Uygulanabilir bir plan yazmanın önemini bize öğretmek için dil döken üniversite hocalarımın kulaklarının bol bol çınlattım. Çok şey öğrendim, bolca fikir paylaştım, ortaklarıma ve öğrencilerine bir şeyler katabilmiş olmayı umuyorum. Büyük keyif aldım. Projeye can veren, hayat veren tüm ortaklarıma sonsuz teşekkürler :)

ZİYARETÇİLERİMİZİN GÖRÜŞLERİ SAYFASI

CODEWEEK ETKİNLİĞİ SAYFAMIZ

Codeweek Belgelerimiz



ORTAKLARIMIZ HARİTADA SAYFAMIZ

GÖREVLENDİRMELERİMİZ SAYFASI

STEM PLANI UYGULAMALARIMIZ SAYFAMIZ

1. BİREYSEL PLAN UYGULAMA DÖKÜMANIM

2. BİREYSEL PLAN UYGULAMA DÖKÜMANIM

3. BİREYSEL PLAN UYGULAMA DÖKÜMANIM

4. BİREYSEL PLAN UYGULAMA DÖKÜMANIM


PROJE ÜRÜNLERİ SAYFAMIZ

ORTAK ÜRÜN ODAKLI DERS PLANI 1 / GÜNÜMÜ PLANLIYORUM

Ortak Ürün Odaklı Ders Planı 1 Uygulamalarım

Zamanla ilgili planımıza başlamadan bir gün önceden sınıf içi hazırbulunuşluk oluşturmak amacıyla ön çalışmalar yaptık :)


Planımızın giriş kısmını ortaklarımın sınıfları ile birlikte webinarda işledim:)


İkinci grup giriş kısmını işliyor :)

Ve üçüncü grup da giriş kısmını işliyor :)


Açıklama bölümünü Ayşegül İlikçi işliyor :)

Diğer grupta açıklama bölümü işleniyor :)



Plan etkinliğimiz saat yapımı :)

Derinleştirme bölümünü işliyoruz :)


Diğer grupla derinleştik :)


Herkesin zamanı ifade edecek formları farklı malzemelerden tasarlaması daha güzel olur diye düşündük ve materyal karar webinarı yaptık :)



Planımızın kodlama etkinliği :)


Ürün zamanı :) Zamanı göstermek için formlar tasarlanıyor :)


Planımızda hedefe ulaşıldı ortaklarımızla ortak ürünler oluşturduk :)

Değerlendirme araçlarımızdan biri vokiydi :) Web 2.0 candır :)


Rubriklerle de değerlendirmemizi yaptık :)


Ürünler okuldan okula, şehirden şehire tamamlanmak için kargolarda seyahat ediyordu :)



Uygulamalarımız sırasında teknik olarak sorun yaşamamak zordu :( Birbirimize destek olduk, rehberlik yaptık :) Ve yılmadık :)

Teknik olarak yetersizlik yaşayan ortaklarımızdan Seval Bulut Aydın'a teknik destek webinarı :)

Derya Doğru Öğretmenim de dersleri kaçırınca rehberlik gerekti :)




Ve Hatice Nihal Besli için teknik destek sağlandı :)

Ve Gizem Moran Öğretmenimin desteğe ihtiyacı olur da destek olmaz mıyız :)


Ortaklarımıza rehberlik etmek amacıyla açıklayıcı videolar :)






Ortak Ürün Odaklı Ders Planı 2 Uygulamalarım




Ortak ürün odaklı ikinci plan yazım çalışma webinarı :)


Ders işleniş tasarım ve fikir alışverişi webinarımız :)


Grup 1 Giriş ve keşfetme webinarımız :)

Grup 2 Giriş ve keşfetme webinarımız :)



Keşfetme görevimiz poster yapmak :)


Keşfederken bonibon deneyimiz de vardı :)


Grup 1 Açıklama webinarımız :)



Grup 2 Açıklama webinarımız :)




Açıklama bölümü doktor katılımı ile :)


Doktorumuzu ilgi ile izledik :)


Sorularımızı ses sıkıntısı nedeniyle video olarak ilettik cevabımızı webinarda aldık :)


Grup 1 problem durumu webinarımız :)


Grup 1 derinleştirme webinarı :)



Grup 2 derinleştirme webinarı :)





Plan değerlendirmemiz rubriklerimizle :)












Ortak Ürün Odaklı Ders Planı 3 Uygulamalarım




Giriş bölümü ile başlasın ortak ürün odaklı üçüncü planımız :)


Keşfetme bölümü webinarımız .)

Keşfetme görevimiz sihirli fasulye hikayesini tamamlamak :)


Açıklama bölümü sihirli fasulye hikayelerimizi sunuyoruz :)

Açıklama bölümü webinarımız :)


Bitki nasıl büyür dramatize ettik :)

Açıklama bölümü boyama etkinliğimiz :)


Çim adamlarımızı yaparken de webinardaydık :)


Kodlama webinarımız :)


Kodlamamız bu sefer biraz zordu :) Webinardan sonra tekrar yaptık :)


Derinleştirme webinarımız :)

Çim adamlarımızı gözlemledik ve ölçtük bakalım neler çıkmış :)


Derinleştirme etkinliğimiz :)



Problem durumu bölümü webinarımız :)


Ortaklarımız için ürün tasarımlarımız :)


Ortaklarımızın ürünleri elimize ulaştı :)



Ürünlerimizi webinarda sunduk :)


Sunum webinarına katılamayan ortaklarımız eşleştikleri ortaklarına videolar yollayarak sunumlarını yaptılar :)


Ürün sürecinin tamamını rubriklerle değerlendirdim :)


Öğrencilerim kendilerini rubrikle değerlendirdiler :)


Öğretmen yıl sonu kurul toplantısında projemizin çalışmalarını sundum :)

Kapanış webinarımızı da yaptık :)


Öğrencilerim projeye dahil olmaktan çok mutlu oldular :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feray Debbağ

I ’m Learning Reading and Writing with STEM and Coding Projesi Birinci sınıf öğrencilerine okuma yazma öğretirken geleneksel yönte...